torsdag 20 december 2007

Packat och klart

Phew.. det tog sin lilla stund att packa men nu är jag redo att åka hemhem för att fira jul.

I onsdags var det julfest med jobbet. Självklart hör lekar/tävling till. Än en gång var jag med om att ta mitt lag till seger. Dessvärre blev det en repris även på försovandet. Problemet var att min mobil inte ringde när den skulle, men då det var dagen efter en firmafest trodde ingen av mina jobbarkompisar på den förklaringen. Hur som helst så fick min biologiska klocka godkänt och jag var inte så farligt sen. Men tillräckligt sen för att snacket skulle hinna gå. Jag tror aldrig att så många har hälsat mig välkommen till jobbet på en och samma dag förut. Hur som helst var det riktigt kul med firmafest.

Då var det dags att gå till sängs och drömma om att vika, rulla och pula ner kläder för att få in allt i ryggsäcken.

Inga kommentarer: