måndag 2 juni 2008

Tuben

De snuttar jag spelade in vid STORK2008 trodde jag hade fallit i glömska. Åtminstone hade jag glömt bort dem. Ahem.. Ja, tills idag då jag länkade till några med anledning av en post på den andra bloggen. Med helt fantastisk timning så dyker det upp ett mail från youtube om att ett klipp har fått en kommentar. Det är så oförskämt mycket roligare att få den här sortens kommentarer. Vanligtvis är det från folk som var där och vill försöka minnas tillbaka (eller leta sig själva på bild). När någon för mig okänd blir glatt överraskad av att råka hitta ett klipp och lämnar en kommentar - det är sådana kommentarer som gör att jag tänker ha kamera med mig till SOF2009. :)

Minns med glädje tillbaka på när min morbror berättade att någon kompis till honom hade sökt efter klipp från Hudik och råkat hitta honom på bild, och min morbror anmärkte på att jag inte hade visat honom klippet. Till mitt försvar är jag ganska säker på att jag skickade en länk i samband med att jag laddade upp det.

Inga kommentarer: