måndag 12 maj 2008

Är du stork?

Om någon missat det så var det alltså STORK2008 den här helgen.

Kvällen har inte gått på full fart och jag har inte hunnit med ens nästan så mycket jag hade tänkt. Efter en lång fullspäckad och helt fantastiskt rolig helg så är jag lite trött.

När jag kollade runt på orkestersidor - mest för att verifiera uppgifter innan jag taggar snuttar - upptäckte jag att Barockensemblen fortfarande har en länk till SOF2005 men inte till någon annan årgång av studentorkesterfestivalen. Wow! Man känner sig hedrad. Det har varit ett SOF och två STORK sedan dess. Ensemblen måste verkligen ha tyckt om just vår festival.

Än så länge har jag knappt skummat bilderna från helgen men några videosnuttar har jag hunnit ladda upp.



Fler videos finns på Youtube och Facebook. Ytterligare snuttar kommer med tiden.

Inga kommentarer: