tisdag 2 september 2008

Sover med björnar


Kevin kanske dansar med vargar men jag har kommit på något som jag tycker skulle vara mycket coolare att ha i sitt CV. Jag skulle vilja sova med björnar. Varför håller jag för mig själv åtminstone tills vidare, men det finns flera anledningar. Hur jag ska lyckas med det tål att kluras på. Vilda björnar är nog inte så gästvänliga och jag betvivlar att det är någon typ av service djurparker erbjuder. Men jag har hört att man mot saftig betalning kan få simma med hajar på Kolmården så det kanske inte är omöjligt.

Lite närmare i tiden så hoppas jag på att få se säl när det bär till Väderöarna. Har hört att haj förekommer där den här tiden på året och skulle väl inte klaga över att få se en sådan men i dykväg så är det säl jag är inne på nu.

Inga kommentarer: