onsdag 27 februari 2008

Invigningsfest?

Hmm.. Invigningsfester hör inte till min starka sida. Har inte anordnat någon sådan fest någon av de senaste gångerna jag flyttat, om någonsin. Fler än en gång har jag övervägt och varit nära att anordna en rejäl riktig inflyttningsfest men fegat ur och kört något litet istället och kallat det något annat.

En tid har jag funderat på hur jag skulle gå till väga med att avslöja adressen till det andra - någon form av PR-jippo och lansering/invigning i stor skala eller bara låta den komma krypandes? Nu upptäckte jag att jag dessutom råkat lämna en länk dit i högerspalten. Joråsåatteh.. den adressen lyckades jag ju bra med att hålla hemlig.

Inte för att onasut.wordpress.com hade varit så svårt att gissa sig till. Sidans design är inte satt i sten. Även om jag kommit igång med att skriva där och nu länkar dit så kommer jag att tweaka och fippla med utformningen en hel del mer innan jag blir nöjd. 90% av tiden ägnar man ju som bekant åt den där sista 10 procenten förbättringar innan man blir nöjd.

Inga kommentarer: