tisdag 12 februari 2008

ordstäv och tjuveri

När jag såg den här kom jag direkt att tänka på förra posten. Kanske verkar helt orelaterat och obegripligt om man inte sett det andra än.

Under kategorin bättre sent än aldrig så har jag kollat på Steal This Film I och Steal This Film II ikväll. Jag upplevde den andra delen som både mer underhållande och troligare att jag skulle försöka övertala någon att se. Även om de är mer eller mindre fristående så kanske det iofs inte skulle skada att se båda delarna i rätt ordning. Båda delarna sprids via bittorrent och finns tillgänliga via www.stealthisfilm.com.

Inte för att det har någon egentlig koppling men det är heller inte fullkomligt orelaterat så jag passar på att nämna iwouldntsteal.net och ett favoritklipp ur The IT Crowd.

Inga kommentarer: