måndag 29 oktober 2007

Usch vad slö jag är!

En bunt med väl skrivna texter vars adresser jag sparade för att referera till. Nu tar jag den slöa vägen ut genom att helt enkelt bara dumpa några länkar.


opassande | Beväpnad endast med länkar

Blogge Bloggelito | Stigma

projO | Demokrati är inte lika med frihet

Rick Falkvinge | Fascism 2.0

opassande | Information är makt

Rick Falkvinge | Botten är inte alls nådd

Basic Personligt | Dravel, mening för mening

PromeMorian | Yttrandefrihet och bloggares ansvar

opassande | TV-bolag piratkopierar i marknadsföringssyfte

TorrentFreak | Why Are The IFPI and BPI Allowed To Hijack OiNK?

Att arbeta som eskort | En debattrond mot Gudrun Schyman

Blogge Bloggelito | Moderat Classic straffrättsideologi

Christian Engström | Datalagring på gång

opassande | Skatteverket gör internetrazzia

Oscar Swartz | Vi sörjer Danmark - Bodströms första offer

c|net News.com | Web ad blocking may not be (entirely) legal


Fortfarande flera hundra olästa poster bland mina prenumerationer. En indikation på att det skrivs mer som intresserar mig än vad jag har tid att läsa. Tell me something I didn't know.

Inga kommentarer: