lördag 25 augusti 2007

Uppe innan tuppen

Det var bara en tidsfråga. Tanken hade slagit mig in att med push aktivt och en högljudd epostsignal skulle man kunna få nattsömnen störd. Jag slog bort tanken med att samma sak ju skulle hända om man fick ett sms mitt i natten. Flera nätter i rad gick det bra, men så en sovmorgon fick jag en hel drös med mail innan den tid jag hade planerat att vakna. Ingen push mail medans jag sover från och med nu.

Annars är det på topp. Ikväll gick jag ut på balkongen och satte mig. Fällde bak ryggstödet i en av stolarna och lade upp benen på räcket och bara njöt. Skön avkoppling och det var verkligen på sin plats. Har varit lite uppe i varv på sista tiden. Några resor som jag skulle vilja spika och så planerar jag så smått att ha inflyttningsfest. Fast just nu är det nog mest att jag är pirrig inför Svartan. Ser fram emot det med spänning!

Inga kommentarer: