lördag 11 augusti 2007

Nytt nytt nytt

Utan inbördes ordning. Ett axplock av nya saker.

  • Lägenhet. Ny i dubbel bemärkelse. Bilder kommer så snart jag tagit mig tid att ladda över och gå igenom dem.
  • Glasögon
  • Cykel
  • Ny mobiltelefon. Väldigt trevligt med wlan och en klient för VoIP på telefonen. Ringer via bb men kan använda telefonens headset och behöver inte sitta framför datorn.
  • Nytt matbord. Inte så nytt då det gått i arv i generationer, men det gör sig fantastiskt bra i mitt kök. Färgen matchar med resten av inredningen.
  • Porslin, linne och allt möjligt annat husgeråd har jag fått och köpt en hel del nytt.
  • Ny säng. En redig säng helt enkelt.
  • Nytt boende för guldfiskarna Ludwig och Cassandra. Baljan blev lite för stor så nu bor de i en guldfiskskål.
  • Singellivet är egentligen ganska nytt för mig.


Stort tack till alla som jag fått prylar, hjälp och stöd från!

Inga kommentarer: