måndag 31 mars 2008

Det blir rapport på det!

Som en del av pilottestningen har jag skrivit mina första rapporter idag. Jag är lite kluven inför den egentligen goda nyheten att jag inte stött på något allvarligt att rapportera. Det känns nästan lite fånigt att göra rapporter på sådana småsaker som troligtvis hade ignorerats om de upptäckts/rapporterats senare under en produkts livslängd. Fast å andra sidan är det kanske just därför man gör nytta som testare.

Om inte den här telefonen blir en storsäljare så tänker jag ta det som ett empiriskt bevis på att folk har dålig smak.


Även i övrigt så har det varit en - om än kort - givande och bra dag. Jag har instiftat en ny gyllene regel i dietväg.

§1. För att äta nyttigt, se till att ha nyttiga saker hemma.


Vilket osökt får mig att tänka på att vuxenpoang.com finns som applikation till den fortfarande lika populära ansiktsboken. Vilket i sin tur får mig att tänka på ansiktsburk. För övrigt anser jag att testet på sidan/applikationen politicalcompass.org borde vara obligatoriskt. När man ändå leker asociationsleken så blev visst Cato inbjuden alldeles nyss.

Inga kommentarer: