söndag 30 mars 2008

Länkar

Idag hade jag en seg dag. Att den började segt kan ju ha något att göra med föregående kväll.


Pekarebloggen har fått ett varmt men avvaktande bemötande - från utvalda personer jag bett om feedback. Å ena sidan, som man frågar får man svar. Å andra sidan så är flertalet personer som jag inte känner eller har något tidigare relation till än att jag läst deras bloggar i tysthet så de borde inte finnas några hinder för dem att svara ärligt. I kommentarform direkt på bloggen så är det föga förvånande väldigt väldigt tyst. Något annat hade jag väntat mig. Antalet besökare överträffade till en början mina förväntningar. Nu har jag vant mig.

Den stora besvikelsen när man kollar statistiken är att det är väldigt få klick registrerade. Nu vet jag inte hur tillförlitlig statistiken är men jag har ju ändå andra bloggar att jämföra med som referens. Må hända är det att många som kollar upp en pekare redan läst allt annat som pekas ut. Eller så är det tvärt om, att personen inte finner någon av de andra pekarna intressant. Tills jag kommer på något mer tillförlitligt än att spekulera så tänker jag inte grotta mer i saken.


Länkar tillägnade jobbarkompisar

Smaken - Trulf

Ljudet - Clifford

Klippet - Osäker vem. Kan det ha varit Linda?

Minns inte vad det var mer vi har pratat om så jag slänger in en hälsning/hälsing från i påskas istället.

Inga kommentarer: