tisdag 11 mars 2008

Överraskande bra dag på jobbet

Imorse stod jag framför spegeln, hade kunnat ta mig tid att raka mig, men kände helt enkelt inte för det så jag och gick till köket för att käka frukost istället. Väl på jobbet går det upp ett ljus att vi har inplanerat besök, vilket jag självklart visste om i förväg men helt enkelt var för trött att tänka på till frukost.

Hur som helst så var det ingen fara att jag inte var nyrakad. Två av besökarna hade medlyssning med mig och det var ett mycket givande att utbyte. Väldigt intressant tid med många för mig oväntade samtalsämnen. De var anmärkningsvärt öppenhjärtiga och frispråkiga jämfört med vad jag hade förväntat mig.

Mot slutet på arbetsdagen hölls ett kort möte. Inom kort kommer jag att få skriva på ett till avtal, och av någon oförklarlig anledning har mitt intresse för damtennis ökat drastiskt. ;)

Inga kommentarer: