söndag 9 september 2007

En suck av lättnad

I och med gårdagens lass är jag klar i gamla lägenheten. Så här i efterhand är det väl en sanning med modifikation men igår kändes det så pass skönt att "vara klar" att jag skojade till det. När Marc och Tim var på besök fick jag en flaska öl som de hade med sig från Tyskland. Jag har sparat den till ett Speciellt Tillfälle (tm) och igår kändes det helt rätt. Det fanns några saker att fira. I och med att soffan kom på plats känns det som att jag verkligen har flyttat in här. Efter gårdagens arbetsinsatts känns det som att jag är helt utflyttad ur gamla lägenheten. Inflyttningsarbetet har kantats av vardagens små under. :)

Sen var det ju fotboll på TV också. Sverige mot Danmark. Matchen var helt ok så när som på några dåliga domslut senare delen av andra halvlek och att det slutade mållöst. Hur som helst var det fantastiskt skönt att för första gången verkligen provligga soffan, softa lite och bara känna efter. Det känns bra.

Edit. Hittade en bättre bild tagen strax senare samma kväll.

Inga kommentarer: